5-летняя гарантия на плиты Gorenje
При покупке плиты Gorenje из новой генерации покупатель имеет право получить дополнительную гарантию
Для получения увеличенной гарантии покупателю необходимо заполнить регистрационную форму:
www.gorenje.ua/uk/homemade-cookers-5-year-warranty
Загальні положення й умови гарантії на автономні Плити «Гореніє» (далі - «Продукт»)
Для додаткової зручності користування й захисту вашого нового Продукту вам надається, окрім інших наявних гарантій, 5-річна гарантія на Плити відповідно до наведених нижче умов. Згідно з умовами договору купівлі-продажу Продукту ці положення й умови не впливають на будь-які
претензії до продавця з вашого боку.
Дія положень і умов гарантії поширюється на Плити, придбані й використовувані на території Україна.
Усі Плити постачаються з стандартною 2-річною гарантією, що поширюється на запасні частини й обслуговування.
Компанія Gorenje надає 5-річну гарантію, що включає стандартну гарантію на прилад протягом двох (2) років і додаткову трирічну (3-річну) Гарантію на запасні частин протягом наступних трьох (3) років, що разом становить п’ять (5) років.
Ця гарантія поширюється виключно на Плити. За умовами гарантії усуваються недоліки, що виникли з вини виробника.
Гарантія не покриває вартість виконаних робіт і дорожні витрати спеціаліста авторизованого сервісного центру. Ці витрати сплачуються клієнтом згідно з прейскурантом авторизованого сервісного центру, який діє на момент застосування гарантії.
Щоб отримати гарантійний талон , клієнт повинен зареєструвати придбаний Продукт на веб-сайті www.gorenje.ua. Реєстрацію потрібно здійснити протягом восьми тижнів із моменту покупки. Якщо клієнт не має доступу до мережі Інтернет, він також може зареєструвати Продукт, зателефонувавши в центр обслуговування Gorenje за номером 0 800 300 024. Зареєструвавши Продукт, клієнт дає згоду на збір і зберігання своїх особистих даних виключно з метою отримання визначеної в цьому документі 5-річної гарантії та збирання статистичних даних щодо продажів. Після реєстрації гарантійний талон потрібно роздрукувати. Вимоги споживача щодо недоліків, які виникли з вини виробника розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа та гарантійного талона з 5-ти річною гарантією. Для задоволення вимог, передбачених даною гарантією, споживач має звернутися до авторизованого сервісного центру.
УМОВИ ГАРАНТІЇ ДЕТАЛЬНІШЕ У PDF